Kulturalny Stary Rynek 2018


Przed nami kolejny sezon niezwykłych wydarzeń kulturalnych realizowanych latem 2018 w przestrzeni Starego Miasta. Już niedługo rusza kolejna odsłona cyklu Kulturalny Stary Rynek.

Po zakończonym otwartym konkursie i wyłonieniu artystów oraz instytucji, które stworzą letnią ofertę kulturalną wydarzeń rozgrywanych na Starym Rynku w Poznaniu oraz jego okolicach, nadszedł czas na ujawnienie tegorocznej identyfikacji.

Zaproszenie Estrady Poznańskiej do narysowania motywu graficznego Kulturalnego Starego Rynku przyjął pochodzący z Poznania Adam Chwesiuk, założyciej AQ studio.

„Inspiracją jest przebogata historia wydarzeń kulturalnych odbywających się na płycie Starego Rynku w Poznaniu. Postaci w otoczce budynków mają na celu pokazanie nierozerwalnej więzi między sercem miasta, a imprezami kulturalnymi. Kolory oraz identyfikacja są swoistym ukłonem w stronę starej szkoły plakatu, z którego Polska słynie na całym świecie.” – wyjaśnia artysta.


„Identyfikacja graficzna Kulturalnego Starego Rynku to kolejny powód do dumy Estrady Poznańskiej. Podjęliśmy odważną decyzję, by w tym roku nasze wydarzenia kulturalne przedstawiali na plakatach zaproszeni artyści, ilustratorzy. Zależy nam na wspieraniu młodych talentów. Efektem naszej współpracy jest jedna z najładniejszych ilustracji przedstawiająca Stary Rynek.” - mówi kierujący promocją Estrady Patrycjusz Tomaszewski.

Nowy motyw graficzny Kulturalnego Starego Rynku pojawi się w oficjalnej kampanii promocyjnej wydarzenia. Mamy także dobrą informację dla osób chcących upiększyć swoje mieszkania czy biura. Pamiątkowe pocztówki oraz plakaty w formatach A3 oraz B2 będą dostępne w sprzedaży.

Szczegółowy program tegorocznej odsłony cyklu Kulturalny Stary Rynek ujawnimy na początku czerwca.

Plakat można pobrać tu:
http://estrada.poznan.pl/pages/pliki-do-pobrania